11 august

Autocamper ti-års jubilæum 2005 - 2015

Det er i år ti år siden, jeg så lyset og de enestående muligheder, som en rejse i autocamper i Canada og USA giver. Det var tilbage i 2005, ikke min første tur i autocamper eller motorhomesom de kalder det i Canada og USA, men efter et par halvsløje forsøg,  fandt jeg nøglen til succes og har siden med stor succes kørt autocamper syv gange.

Mine børn er vokset op med ture i autocamper og klager stadig over vores 2014 rejse gennem det sydvestlige USA, fordi den ikke var i autocamper, men i en superlækker SUV og med lækre hoteller med den rigtige beliggenhed. Det kunne ikke måle sig med vores erfaringer og gode rejseminder fra rejser i autocamper, hvor vi altid er tæt på naturen – du véd, sådan på den gode måde. Ikke noget med at skulle sove på jorden i fugtigt telt, altid med bade- og toiletfaciliteter lige ved hånden og med et fyldt køleskab. 

Jeg ser frem til de næste ti år med masser af gode rejser i autocamper i Canada og USA.
Jeg mindes dengang i 2005, hvor vi sad omkring bålet i de uendelige canadiske skove og lavede pandekager af Aunt Jemima pulver samt kaffe.

Ingen kommentarer: