13 oktober

Fraserway Adventurer 4. I love it

Jeg har endnu ikke prøvet den, men alligevel har jeg allerede fået en ny favorit, når det kommer til autocampere i Canada.

Fraserways Adventure 4 i Canada er en monster autocamper, med firehjulstræk, 4 sæder i truck-delen, 3-punktseler til alle, 2 slide-outs. It dosn't get better. Ser frem mod min næste Canadatur i autocamper.

Du kan leje Adventurer 4 gennem MyPlanet.

Gulvplan i Adventurer 4 autocamper fra Fraserway.

Gulvplan i Adventurer 4 autocamper fra Fraserway.

Adventurer 4 autocamper fra Fraserway.

Adventurer 4 autocamper fra Fraserway.

Adventurer 4 autocamper fra Fraserway.

Gulvplan i Adventurer 4 autocamper fra Fraserway.

Køn er den ikke. Men det er gennemført premium kvalitet fra Fraserway.

2 kommentarer:

Jens sagde ...

Hvor meget jeg end elsker at køre autocamper, så kommer man ikke udenom at der er noget støj i kabinen og at det derfor kan være svært at føre en samtale, med dem der sidder bagi camperen.
Så jeg synes Adventure 4 er en fantastisk løsning. Jeg er ligeglad med 4x4, men det med at hele familien kan sidde samlet foran, det er et kæmpe plus, og vil være direkte medvirkende til, at en fantastisk rejseform, bliver endnu mere perfekt, da det vil forbedre det sociale under køreturene.
Jeg har desværre ikke prøvet en endnu, men så dem flere gange i Canada i sommers. Jeg er enig i at den ikke er køn, men den er smart. Jeg håber at det bliver en succes og at de andre udlejere får noget tilsvarende.

Arne sagde ...

Hej Jens.
Tak for din kommentar.
Jeg er enig. En truckcamper eller pick-up-camper giver mindre støj i kabinen. Helt klart.
Jeg ville ønske truckcamperne var mere populære i USA, men amerikanerne er helt så ville med dem, og det betyder at salgsprisen for brugte udlejnings truckcampere er for dårlig.
Derfor er der ikke nogle af de store udlejningsselskaber i USA som bruger truck-campere. Desværre.
vh Arne