13 august

Rejseforedrag: Canada fra kyst til kyst

Under mit første besøg i Canada, tilbage i 1985, blev jeg "smittet" af den canadiske bacille, canadensis. Nu kan jeg ikke få Canada ud af kroppen. 30 år og 20 besøg senere drømmer jeg stadig om den næste tur til verdens næststørste land.

Når jeg nu ikke kan være i Canada hele tiden, så er den næstbedste ting at få lov til at holde foredrag om det billedskønne, naturmættede og meget imødekommende rejseland. Rejseforedraget er om Canada fra kyst til kyst, men med ekstra fokus på den vestlige del, som trækker mest i de fleste af os danskere.

Vel mødt til næste Canada-foredrag, der holdes hos MyPlanet i Aarhus onsdag den 26. august og i København torsdag den 10. september. 
Tilmelding på www.myplanet.dk.


Pyramid Lake, få km nord for Jasper by i Jasper National Park i Alberta.

Ingen kommentarer: